United airlines vlucht

30 mei 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we aangekomen op de luchthaven van San Francisco. Een lange zit van ongeveer tien uren over een traject van bijna 9000 kilometer. Je wordt enigszins gaar van een reis die aanvankelijk een vertraagde start (2uren) kende vanwege stakingsacties op Schiphol. Na aankomst in het Carriage inn hotel hebben we er maar even een hapje en een drankje op genomen. Schaarsgeklede Aly serveerde bij de drankjes chickenwings, zoals je dat alleen in de vs kunt kopen. Als je met de dag meegevlogen hebt  kom je een nacht te kort. Dat telt vooral omdat we morgen een bezoek aan Alcatraz zullen brengen: 9:00 uur bij pier 33 bij Fishermans Warf. Vroeg opstaan en ontbijten om 7:00 uur bij Subway.

1. C.J. Blom:
    30 mei 2019
    Wiene, zo lang jij kleren maar aanhoud!
  2. Bram de Muijnck:
    Mooi, geland en meteen in de sfeer van de States. Grote porties, gevulde heren. Over dames heb ik het niet. Ik hoop dat jullie genieten van de activiteiten die jullie op het programma hebben.
  3. Hilly:
    30 mei 2019
    Fijn om van jullie te lezen! Maak er een onvergetelijke tijd van. Making memories ♥️